→ Με ποιον τρόπο καταχωρείται μια παραγγελία;
→ Θα λάβω email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας μου;
→ Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
→ Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;
→ Ποιος είναι ο τρόπος αποστολής-παραλαβής της παραγγελίας μου;
→ Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ετοιμασία μιας παραγγελίας;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Με ποιον τρόπο καταχωρείται μια παραγγελία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Οι παραγγελίες καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο eshop μας. Επιλέγετε το προϊόν/προϊόντα που επιθυμείτε να παραγγείλετε και πατάτε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Στο καλάθι ολοκληρώνετε την παραγγελία σας, εισάγοντας τα στοιχεία παραλήπτη και επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής, διαβάστε στο σχετικό θέμα: Τρόποι Πληρωμής-Ασφάλεια Συναλλαγών)
ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα λάβω email επιβεβαίωσης καταχώρησης της παραγγελίας μου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι. Μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ενημερωτικό email. Στο email αυτό αναφέρονται όλες οι πληροφορίες της παραγγελίας σας. Εάν δε λάβετε κάποιο μήνυμα, τότε αυτό σημαίνει ότι:
–> ενδέχεται να μην έχει ολοκληρωθεί σωστά η καταχώρηση της παραγγελίας σας (π.χ. λόγω μη ορθής συμπλήρωσής της ή λόγω ξαφνικής προσωρινής διακοπής της σύνδεσής σας στο διαδίκτυο ή κάποιου άλλου λόγου οφειλόμενου σε έκτακτο τεχνικό πρόβλημα)
–> ενδέχεται το μήνυμα που λάβατε να πήγε στην Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία του email σας και όχι στα Εισερχόμενα (σε αυτή την περίπτωση αναζητήστε το μήνυμα και στην Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία)
–> ενδέχεται να έχετε δηλώσει εκ παραδρομής λανθασμένη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου-email.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία ή παραγγελία μέσω email ή μέσω Social Media (Facebook-Instagram);
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Όχι. Οι παραγγελίες καταχωρούνται μόνο ηλεκτρονικά στο eshop μας, στο εύχρηστο, οργανωμένο και ασφαλές περιβάλλον του.
Ωστόσο, αν αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία στη διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας σας ή αν έχετε οποιαδήποτε άλλη απορία, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email ή Facebook ή Instagram, ώστε να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά ή για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση χρειάζεστε.
Προτείνουμε σε κάθε περίπτωση, την τηλεφωνική επικοινωνία σαν ενδεδειγμένη λύση, ώστε να εξυπηρετηθείτε άμεσα (καθώς η ηλεκτρονική αλληλογραφία είναι πιο χρονοβόρα διαδικασία).
Επόμενη λύση αν δεν σας εξυπηρετεί η τηλεφωνική επικοινωνία είναι το email info@byheart.gr
Ο μεγαλύτερος όγκος των συχνών ερωτήσεων/αποριών καλύπτεται αναλυτικά στην παρούσα σελίδα, οπότε διαβάστε τις συχνές ερωτήσεις, διότι ενδεχομένως το ερώτημά σας να καλύπτεται σε κάποιο από τα θέματα που αναλύονται.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2441041650 / Δευτέρα-Παρασκευή / 10:00 π.μ.-15:00 μ.μ.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι. Υπάρχουν δύο Περιπτώσεις:
1η Περίπτωση:
Να έχει καταχωρηθεί μια παραγγελία, αλλά να μην έχετε πληρώσει ακόμα:
– Ακύρωση: Αν καταχωρήσατε την παραγγελία σας και ΔΕΝ έχετε πληρώσει ακόμα για την παραγγελία σας, και θέλετε να την ακυρώσετε, τότε δεν απαιτείται καμία διαδικασία ακύρωσης από εσάς. Απλά μένει η παραγγελία σε εκκρεμότητα και έπειτα διαγράφεται αυτόματα από το σύστημα.
– Τροποποίηση: Αν καταχωρήσατε την παραγγελία σας και ΔΕΝ έχετε πληρώσει ακόμα για την παραγγελία σας, και θέλετε να την τροποποιήσετε, τότε απλά παρακάμπτετε την παραγγελία που καταχωρήσατε και κάνετε μία νέα παραγγελία.
2η Περίπτωση:
Να έχει καταχωρηθεί μια παραγγελία και να έχει πληρωθεί (τμήμα της ή ολόκληρη):
Ακύρωση-Τροποποίηση: Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την παραγγελία του αφού την καταχώρησει και την πληρώσει και πριν την παραλάβει.
Ωστόσο, η όποια ακύρωση ή τροποποίηση παραγγελίας γίνεται δεκτή αυστηρά και ΜΟΝΟ εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας (έως τις 14:00 μ.μ.) μετά την ημερομηνία πληρωμής, πριν δηλαδή ξεκινήσει η όποια προετοιμασία ή διακασία κατασκευής (π.χ. κοπή υφασμάτων, ραφή, στολισμός, κ.α.)
Βάσει του Nόμου, το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3Ε έως 3ΙΑ του ΦΕΚ Ζ1-891 / Αρ. Φύλλου 2144 / τεύχος 2ο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναλλαγές, ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση που τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, και έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής ή έχουν κατασκευαστεί μερικώς ή ολικώς.
Σε περίπτωση που η τροποποίηση ή ακύρωση παραγγελίας δεν γίνει σύμφωνα και εντός του παραπάνω χρονοδιαγράμματος, η επιχείρησή μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια τροποποίηση ή ακύρωση και συνεπώς η παραγγελία σας θα εκτελεστεί κανονικά όπως καταχωρήθηκε και θα αποσταλεί σε εσάς.
Οπότε προσέχετε κατά την καταχώρηση μιας παραγγελίας ή έχετε το νου σας ότι η παραγγελία θα πρέπει να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί άμεσα μετά την πληρωμή!
Στην περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης παραγγελίας άμεσα μετά την πληρωμή και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση, είτε για προκαταβολή.
–> Η ακύρωση παραγγελίας (αν έχετε ήδη πληρώσει) γίνεται ως εξής:
Αποστέλλετε email ΑΚΥΡΩΣΗΣ στο info@byheart.gr και γράφετε και έναν αριθμό λογαριασμού Πειραιώς για την επιστροφή του ποσού που πληρώσατε.
Υπόδειγμα ΑΚΥΡΩΣΗΣ ολόκληρης παραγγελίας:
ΑΠΟΣΤΟΛΗ EMAIL στο info@byheart.gr
ΘΕΜΑ: Ακύρωση Παραγγελίας με αριθμό … (γράφετε τον αριθμό παραγγελίας)
ΚΕΙΜΕΝΟ: Επιθυμώ να ακυρωθεί η χθεσινή παραγγελία μου με αριθμό …
Η επιστροφή του ποσού να γίνει στον παρακάτω αριθμό λογαριασμού Πειραιώς, Εθνικής ή Alpha Bank (Δικαιούχος/Αριθμός Λογαριασμού/IBAN)
Υπόδειγμα ΑΚΥΡΩΣΗΣ τμήματος παραγγελίας:
ΑΠΟΣΤΟΛΗ EMAIL στο info@byheart.gr
ΘΕΜΑ: Ακύρωση ΤΜΗΜΑΤΟΣ Παραγγελίας με αριθμό … (γράφετε τον αριθμό παραγγελίας)
ΚΕΙΜΕΝΟ: Επιθυμώ να αφαιρεθεί το προϊόν … (γράφετε τον κωδικό προϊόντος ή προϊόντων) από την χθεσινή παραγγελία μου με αριθμό …
Η επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στο προϊόν ή προϊόντα που αφαιρέθηκαν, να γίνει στον παρακάτω αριθμό λογαριασμού Πειραιώς, Εθνικής ή Alpha Bank (Δικαιούχος/Αριθμός Λογαριασμού/IBAN)
–> Η τροποποίηση παραγγελίας (αν έχετε ήδη πληρώσει) γίνεται ως εξής:
Αν θέλετε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας και όχι να την ακυρώσετε, τότε μπαίνετε στο eshop και κάνετε μια νέα παραγγελία.
Στον τρόπο πληρωμής επιλέγετε κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (όχι πληρωμή με κάρτα)
Στο checkout της νέας παραγγελίας, στα ΣΧΟΛΙΑ παραγγελίας πρέπει να γράψετε το παρακάτω υπόδειγμα:
Ακύρωση-Τροποποίηση Παραγγελίας
Επιθυμώ να ακυρωθεί η προηγούμενη παραγγελία μου με αριθμό …(γράφετε τον αριθμό παραγγελίας)
και να αντικατασταθεί από την παρούσα τροποποιημένη παραγγελία.
Παρακαλώ να συμψηφίσετε το συνολικό ποσό της νέας παραγγελίας με την προηγούμενη ακυρωμένη παραγγελία και να με ενημερώστε για τη διαφορά που θα προκύψει.
(Επίσης, συμπληρώνετε και έναν αριθμό λογαριασμού Πειραιώς, Εθνικής ή Alpha Bank με Δικαιούχο και IBAN, σε περίπτωση που χρειαστεί να σας επιστρέψουμε κάποιο ποσό)
Το συνολικό ποσό της νέας παραγγελίας που θα προκύψει θα συμψηφιστεί από εμάς με την προηγούμενη ακυρωμένη παραγγελία και θα σας στείλουμε email με την οικονομική διαφορά.
Αν το νέο σύνολο που θα προκύψει στη νέα παραγγελία είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ από αυτό που είχατε ήδη πληρώσει στην ακυρωμένη παραγγελία, τότε θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό.
Αν το νέο σύνολο που θα προκύψει στη νέα παραγγελία είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από αυτό που είχατε ήδη πληρώσει στην ακυρωμένη παραγγελία, τότε θα καταθέσετε το επιπλέον ποσό με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι, αλλά στην ουσία απλά καταχωρείτε μία νέα παραγγελία.
Η διαφορά είναι ότι στα σχόλια κατά το checkout, πρέπει να γράψετε τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας σας, ώστε να σταλούν όλα μαζί σε μία αποστολή.
Πρότυπο:
Συμπληρωματική παραγγελία
Η παρούσα παραγγελία είναι συμπληρωματική της προηγούμενης παραγγελίας μου με αριθμό …
Θέλω να σταλούν όλα μαζί.
Σημείωση: Η αποστολή γίνεται σύμφωνα με το προϊόν που απαιτεί τον περισσότερο χρόνο ετοιμασίας.
Εξαίρεση: Για προϊόντα που έχουν ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, όπως οι Μπομπονιέρες Βάπτισης (ελάχιστη ποσότητα: 25 τεμάχια) δεν ισχύουν τα παραπάνω!
Το σύστημα στην νέα σας παραγγελία με Μπομπονιέρες Βάπτισης (συμπληρωματική) δεν επιτρέπει την προσθήκη ποσότητας κάτω από το επιτρεπτό προκαθορισμένο όριο. Ωστόσο, εφόσον έχετε ήδη πληρώσει για την προηγούμενη παραγγελία σας και θέλετε να προσθέσετε κάποια επιπλέον τεμάχια Μπομπονιέρες (π.χ. γιατί είδατε τελικά ότι δεν θα επαρκούν και θέλετε λίγα ακόμα), σας δίνουμε τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον τεμαχίων κάτω από το επιτρεπτό όριο, αλλά με μη αυτόματο τρόπο μέσω email και όχι με καταχώρηση νέας παραγγελίας στο eShop!
Οπότε: αν θέλετε να προσθέσετε επιπλέον τεμάχια Μπομπονιέρες, τότε η διαδικασία είναι η παρακάτω:
α) Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε ΠΡΩΤΑ τηλεφωνικά μαζί μας ώστε να μας ενημερώσετε για το πόσα επιπλέον τεμάχια Μπομπονιέρες θέλετε να προσθέσετε, για να μελετήσουμε το πρόγραμμα κατασκευών μας και να δούμε αν προλαβαίνουμε να φέρουμε εις πέρας την συμπληρωματική σας παραγγελία! (καθότι οι χρόνοι είναι εξαιρετικά πιεστικοί και τα χρονοδιαγράμματα ανελαστικά και αυστηρά για τις υπόλοιπες παραγγελίες με Μπομπονιέρες Βάπτισης που βρίσκονται ταυτόχρονα σε εξέλιξη μαζί με τη δική σας).
β) Αν προλαβαίνουμε να κατασκευάσουμε την συμπληρωματική παραγγελία, τότε στέλνετε email στο info@byheart.gr με τον αριθμό των επιπλέον τεμαχίων με τις μπομπονιέρες που επιθυμείτε.
Πρότυπο email:
Συμπληρωματική παραγγελία
Η παρούσα παραγγελία είναι συμπληρωματική της προηγούμενης παραγγελίας μου με αριθμό …
Επιθυμώ να προσθέσω (αριθμός τεμαχίων) επιπλέον τεμάχια από το ίδιο προϊόν με κωδικό … (γράφετε τον κωδικό προϊόντος) που είχα επιλέξει και στην προηγούμενη παραγγελία μου.
Παρακαλώ ενημερώστε με για το σύνολο της συμπληρωματικής παραγγελίας.
γ) Αφού λάβουμε το email σας, έπειτα σας στέλνουμε απαντητικό email με το συνολικό ποσό.
δ) Έπειτα κάνετε Τραπεζική κατάθεση του ποσού.
Σημείωση 1: Η συμπληρωματική παραγγελία Μπομπονιέρας κάτω από το επιτρεπτό προκαθορισμένο όριο (π.χ. ελάχιστη ποσότητα: 25 τεμάχια) αφορά αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο κωδικό προϊόντος που παραγγείλατε στην αρχική παραγγελία.
Δεν είναι εφικτό να κατασκευαστεί άλλος κωδικός προϊόντος με ποσότητα κάτω από το επιτρεπτό όριο!
Σημείωση 2: Αν θέλετε να παραγγείλετε επιπλέον τεμάχια Μπομπονιέρες για ποσότητα που είναι πάνω από την ελάχιστη ποσότητα (π.χ. πάνω από 25 τεμάχια), τότε δεν χρειάζεται να στείλετε κάποιο email, αλλά μπορείτε να κάνετε απλά μία νέα παραγγελία.
Η διαφορά είναι ότι στα σχόλια κατά το checkout, πρέπει να γράψετε τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας σας, ώστε να σταλούν όλα μαζί σε μία αποστολή.
Πρότυπο:
Συμπληρωματική παραγγελία
Η παρούσα παραγγελία είναι συμπληρωματική της προηγούμενης παραγγελίας μου με αριθμό …
Θέλω να σταλούν όλα μαζί.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε ΠΡΩΤΑ τηλεφωνικά μαζί μας ώστε να μας ενημερώσετε για το πόσα επιπλέον τεμάχια Μπομπονιέρες θέλετε να προσθέσετε, για να μελετήσουμε το πρόγραμμα κατασκευών μας και να δούμε αν προλαβαίνουμε να φέρουμε εις πέρας την συμπληρωματική σας παραγγελία! (καθότι οι χρόνοι είναι εξαιρετικά πιεστικοί και τα χρονοδιαγράμματα ανελαστικά και αυστηρά για τις υπόλοιπες παραγγελίες με Μπομπονιέρες Βάπτισης που βρίσκονται ταυτόχρονα σε εξέλιξη μαζί με τη δική σας).
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο τρόπος αποστολής-παραλαβής της παραγγελίας μου;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER (για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής και έξοδα αποστολής, διαβάστε στο σχετικό θέμα “Τρόπος Αποστολής”)
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ετοιμασία μιας παραγγελίας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Στην πλειοψηφία τους οι δημιουργίες μας δεν είναι ετοιμοπαράδοτες, αλλά κατασκευάζονται κάθε φορά εξ αρχής κατόπιν παραγγελίας.
Η καρτέλα κάθε προϊόντος αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής (όχι παραλαβής), ο οποίος ποικίλει από είδος σε είδος.
Τηρούμε κάθε χρονοδιάγραμμα αυστηρά, ώστε να παραλαμβάνετε έγκαιρα και να είστε ικανοποιημένοι.
Ωστόσο, αυτοί οι αναφερόμενοι χρόνοι αποστολής είναι ενδεικτικοί, και ενδέχεται:
–> να είναι πιο σύντομοι (οπότε θα παραλάβετε νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα)
–> ή να χρειαστεί να επεκταθούν λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας εντός εορταστικών περιόδων ή γενικότερα περιόδων αιχμής, ή λόγω απεργιών, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλων απρόβλεπτων συνθηκών (προβλήματα των προμηθευτών, προβλήματα παραγωγής, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις) ή συνθηκών έκτακτης ανάγκης (φυσικές καταστροφές, πανδημίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος) ή γενικότερα συνθηκών οι οποίες οφείλονται σε καταστάσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά μας και οφείλονται σε ανωτέρα βία.
Στις περιπτώσεις αυτές, το byheart.gr δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση και την αποστολή των παραγγελιών.
Φυσικά, σε περίπτωση επέκτασης του εκτιμώμενου χρόνου ετοιμασίας της παραγγελίας σας, θα ενημερώνεστε από εμάς είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email. Οπότε σε κάθε περίπτωση θα είμαστε σε επαφή μαζί σας.
Ο χρόνος ετοιμασίας μιας παραγγελίας ξεκινά να υπολογίζεται από την επόμενη εργάσιμη ημέρα της πληρωμής (ισχύει για τις πληρωμές που πραγματοποιούνται έως 14:00 μ.μ. Αν μια πληρωμή γίνει μετά τις 14:01 μ.μ., τότε ο χρόνος ετοιμασίας μιας παραγγελίας ξεκινά να υπολογίζεται από την μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα της πληρωμής)
Τα Σαββατοκύριακα και οι Αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Η παραγγελία μου περιλαμβάνει προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους ετοιμασίας. Θα τα παραλάβω όλα μαζί σε μία αποστολή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι. Σε μία παραγγελία που περιλαμβάνει προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους ετοιμασίας, γίνεται μία ενιαία αποστολή.
Η αποστολή γίνεται σύμφωνα με το προϊόν που απαιτεί τον περισσότερο χρόνο ετοιμασίας.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μπορεί η παραγγελία μου να σταλεί σε άλλο παραλήπτη?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ναι. Η παραγγελία θα πληρωθεί από εσάς, αλλά θα σταλεί στα στοιχεία αποστολής που θα συμπληρώσετε.